Luna Park

Hade skitkul igår! Luna Park var supermysigt fast inte särskilt stort men roligt hade vi, eller hur tjejer?! Vissa karuseller var lite läskiga man visste inte om dem skulle gå sönder eller om man skulle rammla ur dem. En stod man upp i, man satt inte fast, då blev jag lite nervös för den ställer sig upp i 90 grader och snurrar men vi överlevde.

Den roligaste var nog en annan som också stod upp i utan att sitta fast, du står tätt in till väggen sen börjar den snurra jättefort och sen så försvinner golvet och man sitter då fast på väggen! Det låter helsjukt men de var askul!



Operahuset


Sydney


Andrea och Johanna


Dem igen


Vet inte vad det här blev för bild...


Jag och Johanna i Parisehjulet


En överdrivet glad Cassandra och en väldigt höjdrädd Johanna


Luna Park uppifrån


In/utgången, tjejerna står faktiskt där och poserar i mörkret om man tittar noga

Nu ska jag göra mig iordning för att möta upp Andrea och senare Johanna för lite nya äventyr.
Ska även försöka lägga in ett klipp på de roliga/sjuka karusellen så ni förstår vad jag pratar om, jag är inte direkt känd för att förklara bra. Min syster vet precis vad jag pratar om!


Kommentarer
Postat av: CAMIE

Är inte det den där parken som är med i olsen-tvillingarnas film i australien? ^^,

2011-04-10 @ 13:09:58
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0