Skype

Skypade med Lollo och lilla Amber igår, gud vad jag längtar hem! Allt kommer tillbaka till en när man sitter och pratar, man vill bara sitta mitt emot i verkligheten! Drömmer ofta att jag är hemma och blir jättebesviken när jag vaknar. Som igår kväll, hade precis lagt mig och låg och halvsov, så tappar Julie något papper eller något. Min första tanke var att "nu kom tidingen" (brukade alltid vakna till den hemma) men så kom jag på att så var det inte...

Har börjat kolla upp lite ställen man kan resa till, Cairns är det som jag måste till. Ska ta en scuba diving kurs i barriärrevet har jag bestämt.



Tog en riktigt fin bild på Lollo och Amber


När jag kommer hem Lollo, då kommer du inte få ha Amber ifred!


Kommentarer
Postat av: Anki

Vilken liten goding!!! Hur söt som helst.

2011-04-06 @ 21:50:39
Postat av: lollo

HAHAHA =) Jag börjar längta ihjäl mig efter dig nu Cassandra!<3

2011-04-11 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0