Sydney Aquarium

Igår var jag och Andrea på Sydney Aquarium, hittade en massa roliga filurer där.
Det förklaras bättre i bilder så vi kör på de.


En väldigt stor och väldigt ful fisk


Jag och en haj


Hade nog inte sett ut så där glad ut om buren varit nere i vattnet med massa hajar


Lysande koraller


En söt liten sjöhäst


Jag och en "liten" krabba


Någon sorts rocka


En dålig bild på mig men den bästa bilden vi lyckades ta på maneterna


Jag vet inte riktigt vad de är jag petar på


Här perar jag i alla fall på den taggiga saken som är på bilden


Doris-fiskar, fick med hela två stycken


Undersidan på en rocka


En haj


Jag i tunneln i lilla haj-aquariumet


Akta en haj!


Skulle uppskatta att den där rockan var 150cm i diameter!


En till haj


Jag och några hajar


Tittar man noga så ser man hajarna bakom mig


Många haj-bilder blev det


Ville ha kort på hajens tänder, tror ni inte att fisk-fan ska simma ivägen!


Vet inte riktigt vad det där var för fisk eller vad jag gör för min på bilden


Lite läskiga ögon


Den där vill man inte möta ute på öppet vatten


Ja det var de!
Idag har jag träffat Carin och Louise, vi  fikade lite och pratade en massa. Nu sitter jag på mitt rum och äter utav mitt lösgodis som jag fick av mamma tidigare i veckan, ska börja läsa boken jag fick också.

Glöm inte bort att kommentera nu!


Kommentarer
Postat av: Elli

Häftigt! :)

Shit va brun du är alltså!!

2011-04-10 @ 11:46:14
URL: http://eliinorabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0