Hemma hos mig!

Idag så slapp jag lämna tjejerna i skolan för att Anders var hemma så han tog dem. Idag ska jag till banken och hämta ut mitt Visa-kort. Får se hur de går, dem vill veta allt om en, jag måste ta med mig både pass och körkort. Kommer även ta med mig brevet jag fick av dem, för sist jag var där så ville dem ha något, t ex. ett brev, där det stog adressen jag bor på. Även om de inte står något om att jag ska ta med de så är det bättre att ta de säkra före det osäkra.
Efter att jag varit på banken så ska jag cykla bort till Castle Towers, var där i förrgår och då gick jag nästan vilse där inne för att det var så stort. Hittade en klänning förragången för 20$! Får se vad jag hittar denna gång.

Men nu ska jag visa lite bilder av mitt rum, kör en liten hemma hos!


Min säng bekvämaste någonsin! Kanske för att jag ligger på två Tempurmadrasser...


Har precis fått en ny TV-bänk...


...och i den kan man gömma litte gott!


Hyllan har blivit ett sko-/tångställ


Tror jag är en av kanske 3 pers som cyklar i de här landet!


Bilder på nära och kära...


Har fått låna en docka till min iPod, tummen upp!


Lite mer bilder och en "Good luck angel" -nalle


Ja då har ni sett hur jag bor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0