Bondi och några glas

Igår träffade jag några nya tjejer (häng med nu). Jag pratade först med Alex på Facebook om att vi kunde åka till stranden, bestämde oss för Manly, sen pratade jag även med Matilda på facebook och drog med henne också i våra strandplaner. Matilda hade också pratat med tjej som heter Therese som också hakade på.

På väg in mot stan så ändrade vi oss från Manly till Bondi, hade inte varit där så det var kul att prova något nytt. Mötte upp Alex i Circular Quay, hon hade med sig en kille som hette Vince, väldigt tur att han var med och visade vägen, så slapp vi tänka på det, nu var de bara att hänga med. Vince skulle även möta upp en kompis vid Bondi, kommer inte ihåg vad han hette men han kom i alla fall från Holland. Så från att ha varit två till att bli sex stycken vilket var kul!

Det visade sig senare att jag, Matilda och Therese hade mailat med Carin i flera månader, ganska komiskt då ingen hade träffat henne än. Men nu är hon i Sydney, bättre sent än aldrig!
För dem som inte vet så skulle jag flyga ner till Sydney tillsammans med Carin men så blev det inte.


Bondi, vädligt bra kvalité på bilden för att vara min mobil


Efter Bondi så tog Therese, Matilda och jag oss in till stan igen för att möta upp Carin.
Vi satt oss och åt på ett ställe och tog några glas, väldigt roligt hade vi, träffade även på Vince och Holländaren igen, dem bjöd med oss till The Ivy (populäraste nattklubben här) men ingen av oss kände för att gå dit i strandkläder som vi fortfarande hade på oss.

Satt där och prata i några timmar, sen gick vi vidare. Vi satt oss nere vid Darling Harbour och kommenterade alla människor kläder som gick förbi oss. För er som inte har sett hur dem klär sig här när dem går ut så ska jag förklara. Tjejerna ser väldigt slampiga ut, ursäkta språket, och dem har väldigt höga klackar som dem inte ens kan gå i så det ser väldigt roligt ut.


Det var allt för denna gång, hade glömt min kamera hemma trodde jag tills jag står och väntar på bussen hem och rotar igenom min väska, och vad hittar jag inte? Jo min kamera, den hade varit i väskan hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Elli

Fan va härligt du verkar ha det :)

Hoppas allt är bra med dig!

Puss & kram

2011-02-27 @ 10:44:49
URL: http://eliinorabrahamsson.blogg.se/
Postat av: CAMIE

Ett knytnävslag i magen är vad du borde ha som straff för att du lägger upp en såndär bild när vi här hemma fryser sönder... meeen, jag känner att min knytnäve inte når så långt som till Sydney så låt gå för den här gången ;D



Kul att du träffat lite kompisar förresten ^^,

2011-02-28 @ 18:09:29
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0