IKEA i mitt hjärta

Var på IKEA igår med Andrea och Johanna, har nog aldrig haft så roligt på IKEA någon gång!
Började med att äta och självklart så åt jag köttbullar, tyvärr med pulvermos och inte potatis men är glad att jag slapp australiensk potatis för den är inte god. Åt en hel medium tallrik med köttbullar, en chokladboll och en damsugare. Var väldigt lycklig av att ha fått köttbullar och brunsås!

Ni hemma, när ni åker till IKEA så översätt alla namnen på produkterna till engelska, det är väldigt bra underhållning! Här har dem svenska namnen kvar, även å,ä,ö. Vi ville hitta det svåraste ordet på svenska och fråga en som jobba där hur man uttalar de och sen rätta dem men de gjorde vi inte. Men jag kan förstå varför dem har kvar de svenska orden på alla saker för dem är väldigt dumma på engelska!

Kom där ifrån med en Marabou choklad, Singoalla kakor, Gifflar och Hälla kaka. Jag har aldrig älskat IKEA så mycket som jag gör just nu!

Efter IKEA så åkte Johanna hem för att hon skulle börja jobba tidig morgonen efter, och jag och Andrea tog oss in till city för att gå på bio. Vi såg Limitless, faktisk väldigt bra film. Se trailern Här!



Lyckliga tjejer utanför IKEA


KÖTTBULLAR!


Älskar svensk mat!


Färdigshoppad


Johanna och jag på tåget tillbaka till city


Andie ville också vara med på bild

Johanna berättade om en kille hon träffat någonstans (kommer inte ihåg vart) men han hette i alla fall Koblaj, jävlar vad vi skratta när hon berätta de. Hon tror att han kom från Ryssland.


Kommentarer
Postat av: CAMIE

HAHAHAHA! På varsin sida av jordklotet spelar ingen roll det är rutin xD Fan va läskigt egentligen!

2011-03-25 @ 16:40:13
URL: http://camillahart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0